Valon hallituksessa on hyvä olla

Kulunut vuosi on sujunut vauhdikkaasti. Kokouksia ja koulutuksia on ollut mukavasti ja kulttuuriakin on keritty luomaan. Mieleen ovat jääneet myös yhteiset aktiviteetit kuten saunomiset, makkaran paistot ja yhteiset pelihetket. Näiden lomassa on käyty useita hyviä keskusteluja työelämästä ja elämästä yleensäkin. Henki hallituksen kesken on ollut hyvä!

Liittokokous pidetään 9.3 Karkkilassa ja taas on aika valita Valolle hallitus. Itse olen ajatellut pyrkiä jatkamaan hallituskauttani. Toivottavasti saan luottamuksen. Uusille ihmisille ja ajatuksille on aina tilaa ja toivon, että mahdollisimman moni jäsen tulisi liittokokoukseen. Kannustan myös jokaista miettimään hallitukseen pyrkimistä. Valossa pääset aidosti vaikuttamaan ammattiliittomme päätöksiin ja suuntaan. Kuten ylempänä kirjoitin, niin pidetään me joskus hauskaakin.

Toivottavasti näemme Karkkilassa!

Sakari Ahola