Tervetuloa uusi varapuheenjohtajamme Toni Korhonen

Lauantaina liittokokouksessa ammattiliitto VALOn hallitus sai uutta vahvistusta, kun turkulainen Toni Korhonen valittiin yksimielisesti toiseksi varapuheenjohtajaksi.
Toivotamme hänet lämpimästi tervetulleeksi!

Olen 48-vuotias turkulainen, naimisissa, 4 lasta. Kokemusta ammattiliittojen osalta on useasta eri liitosta, olen toiminut myös pääluottamusmiehenä. Erikoisosaamistani on työtapaturma-asiat.

Työskentelen tällä hetkellä tuotantoteknikkona lääkealalla. Koulutustaustaani on mm. liiketalous AMK, erikoistumisalana digitaalinen markkinointi. Liikunta ja urheilu ovat tärkeä osa elämääni ja siihen liittyen olen myös opiskellut urheilujohtamista, sekä kouluttautunut urheiluhierojaksi. Sosiaalinen media ja lenkkeily koirien kanssa kuuluu lähes päivittäin arkeeni. Myös vapaaehtoistyötä teen eri projekteissa.
Poliittisesti riippumaton ammattiliitto, ensisijaisena tehtävänä jäsenten edunvalvonta sekä jäsenten oikeuksien turvaaminen. Tämän vuoksi minä olen Valossa mukana.

toni.korhonen@ammattiliittovalo.fi

Samankaltaiset artikkelit