Osallistaminen ja osallistuminen

Yksi tämän ajan teemoista on osallistaminen. Siinä tarjotaan palvelun kohteelle mahdollisuus osallistua tuotteen tai palvelun kehittämiseen. Siis vaikuttaa lopputuloksen laatuun ja toimivuuteen juuri itselle.

Vapaa ammattiliitto – VALO ry on nuori ja virkeä toimija ay-kentällä ja tavoitteenamme on kasvattaa vaikuttavuuttamme tinkimättömällä työllä duunarin – sinun ja minun – puolesta. Olemme vakuuttuneita siitä, että monipuolinen, osaava ja ihmislähtöinen palvelu on juuri sitä mitä kaikki meistä arvostavat.  Kun on itse osallistunut palvelun muotoiluun, kehittämiseen tai toteuttamiseen tulee asia paljon henkilökohtaisemmalle tasolle ja tarjoaa syvemmän kokemuksen niin yhteisölliseltä kannalta kuin palvelun nauttijankin näkökulmasta katsottuna.

Meillä suomalaisilla ideoita riittää. Kyse onkin usein vain siitä, kuinka löytää itselle sopiva väylä tulla mukaan. Kutsunkin teidät kaikki niin arvoisat jäsenemme kuin tulevatkin jäsenemme lämpimästi mukaan toimintaan!

Vapaa ammattiliitto – VALO ry

Mikko Kulonen