Viestintäkoulutusta

Viestintäkoulutusta lauantaina 29.10.2022

Ammattiliitto Valo ry järjesti Hyvinkään Sveitsin hovissa jäsenilleen kohdennetun viestintäkoulutuspäivän lauantaina 29.10.2022. Puheenjohtaja Aki Nummelin veti koulutuspäivän ansiokkaasti.

Päivän aikana pohdimme, mitä, miten ja mihin suuntaan viestittää asioista, jotka meidän jokaisen sydämellä ovat liittyen työhyvinvointiin, oikeuden toteutumiseen työpaikoilla ja viranomaisten suhtautuminen rikkomuksiin, joita näemme joka päivä tapahtuvan.

Kävimme läpi viestinnän rakennetta ja aihepiirejä. Ideoimme ja yksilöimme asioita, joista meidän työtekevien ihmisten on hyvä tietää ja pitää huoli, että työilmapiiri säilyy suotuisana.
Paljon on tehtävää tällä saralla ja lisää tekijöitä toivotamme tervetulleeksi iloiseen joukkoomme. Yhteishenki ja mukava rento meininki ovat jaksamisen aakkosia.

Yksin kukaan ei jaksa määrättömiin, mutta yhdessä me voimme tukea toisiamme, auttaa jaksamaan ja löytämään ratkaisuja sekä viestittämään asioista ja tarpeista työpaikoilla työnantajille ja virastoihin, jotka eivät ole juurikaan kuunnelleet työntekijöitä viime vuosina.

Jos sinulla on aiheita, joihin toivoisit parannuksia omalla työpaikallasi, ota asiat rohkeasti esille siellä. Voit myös ottaa meihin yhteyttä ja pyrimme tukemaan sinua ponnisteluissasi työhyvinvoinnin ja -turvallisuuden, oikeudenmukaisuuden, lakien oikeanlaisen noudattamisen ja esimerkiksi Sote-alalla potilasturvallisuuden puolesta.

Linkki paneelikeskusteluun